Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S
Frida Wigren, ekonomi och affärsstöd
Frida Wigren, ekonomi & affärsstöd

Fel ska inte upprepas

För oss på Valdemarsviks Sparbank är det viktigt att du som kund är nöjd med våra tjänster och vårt bemötande. Motsvarar vi inte dina förväntningar välkomnar vi att du framför dina synpunkter till oss. Banken har en särskild policy som behandlar detta. Policyn betonar vikten av att aktivt lyssna på en missnöjd kund samt att snabbt och sakligt utreda vad som hänt. Om banken inte anser sig kunna tillmötesgå ett klagomål har kunden rätt att få ett skriftligt svar med bankens motivering.

 

Valdemarsviks Sparbank

 

Vart vänder du dig

 

Råd och hjälp utanför Valdemarsviks Sparbank

Stäng Skriv ut